Arculat tervezés
Arculat - Logó - Branding - Arculati kézikönyv
Vállalkozásod legfontosabb vizuális eleme
Arculat tervezés, arculati kézikönyv készítés
Amit rólad lát a külvilág, az az arculatod és épp ezért kell a lehető legjobban megtervezni és elkészíteni. Rengeteg munka van vele, de megéri a befektetett energia, hiszen hosszú éveken át, jobb esetben a vállalkozás teljes életciklusát uralja. Az arculatod a vizuális identitásod, ami számodra lehet, hogy csak egy logót jelent, ami klasszikus esetben az arculat alapja is egyben. Az aculat tervezés egy komoly feladat és számos olyan részfeladatból épül fel, amire most talán nem is gondolnál, de remélem, hogy lesz lehetőségem kifejteni.

a legnagyobb egység
Arculat tervezés
Van aki belátja a fontosságát, van aki nem és van akit nem érdekel, hiszen megy az üzlet magától. Szerencsére ahogy változik a világ, egyre inkább lesz fontos az is, hogy egy vállalkozásnak legyen identitása. Az arculat legfontosabb feladata, hogy keretbe foglalja a vizuális elemeket és olyan helyzetekben is képviselje a vállalkozást, ahol személyesen nincs lehetőségünk elmondani azt, hogy mennyire jók vagyunk. A jól megtervezett arculat erre is képes! Az arculat nem csak egy logó! Számos egyéb alkotóeleme van, szín, forma, stílus, elrendezés stb. és ezek harmonikus egysége határozza meg magát a márkát vagy vállalkozást.

az arculat központi eleme
Logó tervezés
Munkám során számos igénnyel volt szerencsém találkozni, a legegyszerűbbel ” legyen valamilyen” és a megoldhatatlannal “az egész életem legyen benne” típusú kérésekkel. Mindenki a tökéletes logót keresi, de az sajnos nem létezik, hiszen mindenkinek más a tökéletes. A grafikai tervezésben is vannak írott és íratlan szabályok, trendek és a grafikus kreativitsa, melyek eredménye lehet, hogy egy jó logót készítsünk, ami jellemzi a vállakozásod, örömmel nézel rá és a teljes arculatot rá tudjuk építeni.

az arculat szabályozása
Arculati kézikönyv
Az arculati kézikönyv egy szabályrendszer, ami részletesen ismerteti és korlátok közé szorítja az arculati elemek megjelenését és használatát. Lényegében az arculat használati útmutatója. Létezik belőle kis és nagy arculati kézikönyv, de én nem feltétlenül így csoportosítanám. Sokkal egyszerűbben, tehát csak az kerül a kézikönyvbe, amire valóban szükséged van és szükséged lehet a jövőben. Ennek a részletessége határozza meg a leírás munkadíját is.

ma már nagyon fontos arculati elem
Social média
Kiemelten fontosnak tartom, hogy a már meglévő arculat a közösségi oldalak posztjiaban is megjelenjen. Legyen az maga a kreatív, de a szöveges tartalom is legalább olyan fontos. Sokan nem fordítanak rá figyelmet, pedig egyre erősebb média és egyre erősebb marketing eszköz is egyben. Egy 10 éve készült arculat még nem számolt a közösségi oldalakkal, pedig nagyon legfontosabb felületek. Az arculat tervezésben kiemelt figyelmet fordítok a közösségi oldalak felületeire is.

nincs mit rejtegetni
Árak
Kérlek vedd figyelembe, hogy ezek az árak nem minősülnek konkrét ajánlattételnek! Induló árak, melyeket csak az igények ismerete után tudok pontosítani, mivel nincs két egyforma igény és tartalom sem.
Logó tervezés
Van akinek ez is elég és ezzel nincs is semmi baj. A logó színei és stílusa már önmagában egy arculat, amit minden további elemre rá lehet húzni, vagy belőle fejleszteni a komplett arculatot.
50.000.-Ft
Arculat tervezés
Tartalmazza a logó tervezést, a színek és betűtípusok használatát illetve a legfontosabb arculati elemeket, névjegy, email aláírás, levélpapír és Social média sablon.
180.000.-Ft
Arculati kézikönyv
Nem feltétlenül része az arculat tervezésnek, de hasznos társa. A legtöbb vállalkozás esetében a kis arculatnak nevezett terjedelem is elég lehet, ami a valóban szükséges elemeket tartalmazza.
180.000.-Ft
Teljesen más az igény
Legyen szó egy már meglévő arculat módosításáról, vagy csak újabb elemekre lenne szükséged (molinó, zászló stb…) minden megvalósítható és így a munkadíja is egyedi.